18 Kasım 2008 Salı

11. Sınıf Dil ve anlatım Etkinlikleri Sayfa 29

KAYIP İLAN ÖRNEKLERİ

NÜFUS CÜZDANI KAYIP İLAN ÖRNEĞİ:
Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Hükümsüzdür. Murat ASLAN
EHLİYET-SÜRÜCÜ BELGESİ KAYIP İLANI:
Ehliyetimi Kaybettim Hükümsüzdür. Nuri LALE
ASKERİ KİMLİK KAYIP İLANI:
Askeri Kimliğimi Kaybettim Hükümsüzdür. Erol BÜYÜKÇE
ÖĞRENCİ KİMLİĞİMİ KAYIP İLANI:
ODTÜ Öğrenci Kimliğimi Kaybettim Hükümsüzdür. Ender SILALI
PASO KAYIP İLANI:
Öğrenci Pasomu Kaybettim Hükümsüzdür. Ali İBRAHİM
RUHSAT KAYIP İLANI:
34 MHZ 46 Plakalı Aracımın Ruhsatını Kaybettim Hükümsüzdür. Elif KARSLI

iSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
FEN FAKÜLTESİ
MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK BÖLÜMÜ BAŞKANLIĞINA

Üniversitemiz Fen Fakültesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünün ……………………. numaralı öğrencisiyim. ………………… Eğitim-Öğretim yılında, MG227 (Staj I) / MG327(Staj II) kodlu seçimlik ders kapsamında staj yapmak istiyorum. Staj yapmak istediğim Kurum ………………………………………….. …………………………………………. dır.

Gereğini arz ederim.

Adres: Adı ve Soyadı

İmza

Tel :
e-posta :

Davetiye Örnekleri;

1Hayatımızın bu en anlamlı gününde mutluluğumuzu bizimle paylaşmanızdan multluluk duyacağız.
2 Sevgiyle dolu birlikteliğimizi sonsuza taşıdığımız bu mutlu günümüzde dostlarımızıda yanımızda görmek dileğiyle…
3 Beraberliğimizi evliliğe götüren bu yolda, sizlerle birlikte olmayı diliyoruz.
4 Birlikteliğimizi evlilikle noktalayacağımız bu mutlu günümüzde aramızda olmanız bizi onurlandıracaktır.
5 Baharı sevenler dört mevsim tek - Sanki diğerlerinde açmıyormu çiçek - Yaşamıyormu yaşayan gerçek Bizse tüm mevsimleri seviyoruz - Bu aşıklar vaktinde evlenerek
6 Gelin adı ve Damat adı Yeni Yaşamlarının mutlu başlangıçlarında sizlerle birlikte olmaktan kıvanç duyarlar. Yeni Yaşamlarının mutlu başlangıçlarında sizlerle birlikte olmaktan kıvanç duyarlar.
7 Düğün törenimizde sileride aramızda görmekten mutluluk duyarız.
8 Birlikteliğimizin Sonsuza kadar sürmesi umudu ve dileğiyle ortak yaşamımıza adım attığımız bu günde bizimle olmanız bizi onurlandıracaktır.
9 Sevgiyle gelen her güne birlikte merhaba diyebilmek için nikah törenlerinde sizleride bekliyorlar.
10 Elveda gençlik güzel günlere - Biz çok mutluyuz darısı sevenlere - Biz yuva kuruyoruz ilerdeki günlere - Bizi sevenler gelsin - Mutluluğumuzu görmeye

Teşekkür

çok sevgili oğlumuz ZİYA TARIK ÇERİKÇİOĞLU’nun vefatı nedeniyle cenaze törenine iştahak eden,telefonla taziyede bulunan,çelenk gönderen,evimize gelerek acımızı paylaşan tüm akraba,arkadaş ve dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunarız.

AYŞE-RASİH ÇERİKÇİOĞLU

Yıllardır çektiğim arılardan beni ameliyat ederek kurtaran ve sağlığıma kavuşturan Gata Haydarpaşa Beyin Cerrahi Klinik Şefi Prof. Dr Osman Niyazi Akın a ve tüm servis doktor,hemşire ve persolenine sonsuz minnet ve şükranlarımı sunar,teşekkür ederim.
Nurhayat Tanertan

Kaynak: http://edebiyatbilgi.blogcu.com/sayfa-29-11-sinif-dil-ve-anlatim-etkinlikleri_28986661.html

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR