10 Kasım 2008 Pazartesi

Alın Beni Medineye Götürün

Alın Beni Medineye Götürün

alın beni medineye götürün.
Götüründe eşiğine yatırın,
Dertliyim dermanı ondan getirin
alın beni Can Ahmet' e götürün.
Alın beni efendime götürün
Alınbeni etendime götürün,götürün.

Alın beni Medine' ye götürün
Götüründe eşiğine yatırın
Dertliyim dermanı ondan getirn
Alın beni efendime götürün
Dertliyim dermanı ondan getirin
Alın beni can Ahmed'e götürün

Kurban olam efendimin iline
Yine neler geldi aciz dilime
Bülbül figan eder kendi gülüne
Alın beni efendime götürün
Bülbül figan eder kendi gülüne
Alın beni can Ahmed'e götürün

Gzli gizli çıkar aşkın dumanı
Maşuka kurbandır aşıkın canı
Ağla gözüm ağlamanın zamanı
Alın beni efendime götürün
Ağla gözüm ağlamanın zamanı
Alın beni can Ahmed'e götürün

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR