15 Kasım 2008 Cumartesi

ANLAYAMAZSIN

ANLAYAMAZSIN

Yüreğim paramparça, aşkının esiri
Yokluğun ürpertir, titretir beni
Her gece düşümde görüyorum seni
Sensizlik acıdır, acıtır beni “anlayamazsın”.


Temmuz akşamları gözlerim yolunu
Hisseder gibiyim, kalbime sokulduğunu
Hasretim sana, özledim kokunu
Bir dokunuştur bu, başlatır aşk yağmurunu,
“Anlayamazsın”.


Her sabah rüzgarı, okşarken saçlarını
Kalbimden vuran, o çılgın bakışlarını
Geceleri saydığım aşk yıldızlarını
Yalnız ben bilirim acı ve ızdıraplarını
“Anlayamazsın”.


Bir bakarsın; yağar dolu, kar
Yüreğinde hiç dinmez sancılar
Aşkın ateşi sineni dağlar
Eser, ters yöne fırtınalar “anlayamazsın”.


Oturdum aşkın karşısına, yanlız başıma
Geçer turna sürüleri, yaklaşmaz yanıma
Bu devirde kimse bakmaz göz yaşına
Çöker karanlıklar, yine gelen gelir başına
“Anlayamazsın”.


“Anlayamazsın” ne kadar cok seni sevdiğimi
“Kalpleri doyuran aşktır.” Dediğimi
“Ferhat” gibi dağları deldiğimi
Şu Cemil’in gerçek kimliğini “anlayamazsın”.

Cemil ŞİMŞEK
4709 90 ncı kısım

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR