25 Kasım 2008 Salı

Mektup Örnekleri

Mektup Örnekleri
Değerli Anneciğim,

Seni görmeyeli çok uzun zaman oldu ve bu zaman dilimi o kadar yavaş akıp geçiyor ki bir an önce bu zaman denilen kavramı hızlandırıp sana kavuşmak istiyorum, aslında senin yanındayken kıymetini bu kadar bilmiyordum uzaklaşınca anladım. En yakın zamanda gelip o güzel yemeklerinden tadacağım seni çok seven oğlun.

Mektup Örnekleri 2
Sevgili Arkadaşım;

Nasılsın? Aslında bu soruyu sormam hata sen hep iyisindir, benim en zor anlarımda dahi yüzünden gülücüğü eksik etmeyip o travmatik dönemlerimi atlatmama hep yardımcı oldun. Sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Mektubunda buraya geleceğinden bahsetmişsin, duyunca çok sevindim ve aklıma senin o müthiş mercimek çorban geldi. Hadi bir an önce gel ve bana şu güzel çorbanı yap. Bak yazarken bile ağzım sulandı.Seni çok seviyorum. İyiki varsın.

--------------------------------------

Mektup Örnekleri yukarıda verildi, biri anneye biride arkadaşa yazılan mektup İNŞALLAH faydalı olmuştur.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR