6 Kasım 2008 Perşembe

SEVGİLİ ÖĞRETMENİM

SEVGİLİ ÖĞRETMENİM

Hayatımın en kritik yıllarında, sizden yol ve yön öğrenmek üzere karşısındayım.Ben, bir beyaz kâğıt gibiyim.Sizin bana yazdıklarınız, bana bir ömür boyu yol gösterecek. Beni yetiştirirseniz, elimden tutup yol gösterirseniz, aileme, ülkeme ve tüm insanlığa faydalı bir insan olabilirim.

Ailem bana ne kadar yardımcı oldu, beni hangi noktaya getirdi, bilemem. Fakat onlardan gördüğüm terbiyenin, görgünün ötesinde sizin aydın, bilgili, ileri görüşlü eğitiminize, düşünce ve ufkunuza ihtiyacım var.

Belki sizin de sıkıntılarınız var.Belki maaşınız yetmiyor, belki çocuğunuz hasta, belki de bizim için bilginizi artıracak çalışmalara ayıracak geliriniz ve zamanınız yok. Fakat siz fedakârlık gösterirseniz, ben bunlardan en az etkilenir, sizin tatlı tebessümünüz ve başımı okşamanızla belki de ben eksiksiz yetişirim.

Ama ben yatırımların en kârlı sektörüyüm. Bire bin veren bereketli bir toprağım. Çok da vefalıyım. Benim başımı okşayıp, canı gönülden elimden tutanı unutmam. Yükseldiğim yerde üzerimdeki imzanızı herkes okur. Ya bunun tersi:Sokaklara düşmek, sahipsiz kalmak, ya da sarayların, villaların içinde sokakta gibi sahipsiz olmak...!

Ne olur, elimden tutun, ailemin ve sizin ortak eseriniz olayım. Ülkeme, insanlığa sizin öğrettiğiniz şekilde hizmet edeyim. Ne olur elimden tutun...

Büşra SEDEFOĞLU
Üsküdar Z. Kamil İlköğretim O. Öğrencisi / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR