18 Kasım 2008 Salı

SON ARZU

SON ARZU



Hatırlar mısın öğretmenim ilk günümüzü?

Nasıl da yaramazdık o zamanlar.

Sen sınıfa girince o tatlı sesinle,

Bütün mutsuzluğum sona ermişti sanki.



O güne kadar ağlamış, hiçç gülememiştim.

Hayatta hep mutsuzluk var zannetmiştim.

Fakat o tatlı sesinle, bütün dünyam değişmişti sanki.

Yıllardır tatmadığım bu sevgiyi, bir anda tattırmıştın bana sen.



Ben bir öğrenciydim, siz ise bir öğretmen.

Verdiniz dersinizi taa gönülden,

İnanın, bilmiyorum sizi nasıl dile getirsem,

Sizi asla bu cihana değişmem öğretmenim.



Ayrıldığımız o acı günden beri,

Aklımdan hiç çıkmadınız öğretmenim.

O tatlı sesinizi bir kere daha duymak için,

İnanın, bütün hayatımı verirdim ben öğretmenim.



Gözlerim doluyor o maziyi andıkça,

Düşünüyorum sizi öğretmenin attığım her adımda.

Okuduğum şiirdeki bütün mısralarda,

Siz vardınız yolumun ıçığında öğretmenim.



Görmeyen gözlerime ışık olmuştun,

Solan umutlarımı canlandırmıştın.

Beni hayata sen bağlamıştın,

Seni nasıl unuturdum öğretmenim.



Seni tanımadan önce hayallerimi süslerdin.

Hayallerimdeki biricik öğretmenimdin.

Bana göz değil, dünyaları vermiştin.

Seni nasıl unuturdum öğretmenim.



Şimdi ölüm döşeğindeyim, sen baş ucumda.

Üzülme yavrum, diyorsun, iyileceksin.

Belki inanmazsınız ama öğretmenim son arzum,

O tatlı sesinizi bir kere daha duymaktı.



Ellerimi tutuyorsun, ellerim titriyor,

Üzülme öğretmenim, bak ben üzülüyor muyum,

Gittiğim o sonsuzluğa sevgini de götürüyorum,

İnan ki öğretmenim seni çook çok seviyorum…. Semra YILDIZHAN - Türkçe Öğretmeni

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR