10 Kasım 2008 Pazartesi

VERGİ KONULU ŞİİR ÖRNEKLERİ

2007 TÜRKİYE ŞİİR YARIŞMASI BİRİNCİSİ

Fatma YILMAZ
Turgut Reis İlköğretim Okulu - 8/C - ZONGULDAK



GELİŞEN TÜRKİYE
Ben Anadolu’da bir okulum
Kara tahtanın yazısı,
Tebeşirin tozuyum…
Yeni fidanlar yetiştiren,


Atatürk yolunda ilerleyen,
Geleceğe umutlar eken,
Öğretmenlerle doluyum.
Yardımlarınızla çoğalacak sınıflarım,
Sizlerle bir bütün olacağım.


Ben Anadolu’da bir hastaneyim.
Umutla bakan hastalarım var.
Yürekten çalışan doktorlarım,
Sevgi dağıtan hemşirelerim var.
Vergilerinizle gülecek yüzüm,
Yardımlarınızla gelişeceğim.




Ben Anadolu’da bir akarsuyum
Coşkuyla akarken gürül gürül
Baraj olacağım, elektrik olacağım.
Sizin ödediğiniz vergilerle
Size ulaşacağım.


Ban Anadolu toprağıyım.
Yeşile koşmuş kimi yerim
Kimi yerim bozkır.
Ödediğiniz vergilerle
Ovalarda bereket
Bozkırlarda fabrika olacağım.


Ben Anadoluyum
Doğru dürüst çalışan insanların yurduyum.
Halkımın ödediği vergilerle
Yeni bir nefes, yeni bir soluğum.

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR