10 Kasım 2008 Pazartesi

YA BEN NİCE DÖNMEYEYİM

YA BEN NİCE DÖNMEYEYİM

Pervaneyim şem-i yare ya ben nice dönmeyeyim
Sabredemem yoktur çare ya ben nice dönmeyeyim
Pirlerimiz erkanına yapışmışız damarına
Girmişiz aşk meydanına ya ben nice dönmeyeyim

Zahid neyler bu işleri eder batıl teşbişleri
Döner Allahın kuşları ya ben nice dönmeyeyim
Münkir bilmez bu esrarı daima eyler inkarı
Etmiş iken di-zikrarı ya ben nice dönmeyeyim
¬¬--&--
Sinemde ateşler yanar anı gören külhan sanar
Şems-ü kamer durmaz döner ya ben nice dönmeyeyim
Hüccac tutar haccın rahın eriştirir göğe ahın
Dönerler kabe etrafın ya ben nice dönmeyeyim


Zahid neyler bu işleri eder batıl teşbişleri
Döner Allahın kuşları ya ben nice dönmeyeyim
Suzi kıl kalbin uyanık zikre girmez her münafık
Dönmek haktır pirler sadık ya ben nice dönmeyeyim

Güfte:suzi beste:uğur kaya makam:kürdi
Usül:3/4 semai
Okuyan:Ender ACAR

Hiç yorum yok:

reklam izle kazan

SPONSOR REKLAMLAR